Časté otázky

1. Jakým způsobem je možné platit za zboží při Nákupu on–line?

V současné době je možné platit dobírkou nebo převodem z účtu.

2. Jsou ceny zboží při Nákupu on–line stejné jako ceny v obchodech?

Ne, ceny zboží, které si zákazník zakoupí on–line, jsou nižší, než za kterou zákazník koupí zboží v
obchodech.

3. Proč na některé zboží zakoupené on–line musím déle čekat?

Jedná se o zboží na zakázku, připravené pro konkrétního klienta (atypická velikost polštáře, časově
náročnější vyšití atd.)

4. Jak postupovat, když chci zrušit objednávku?

Objednávku může zákazník zrušit e-mailem, telefonicky nebo osobně. Peníze budou zákazníkovi při
dodržení smluvních podmínek vráceny a to v plné výši do 14 dnů.
V případě, že má zákazník jakékoliv dotazy ke zrušení či změně objednávky, může se obrátit na Hot
linku 603 597 080

5. Jak postupovat, když chci vrátit zboží zakoupené on–line?

Zákazník má možnost vrátit zboží bez udání důvodu v souladu s §1829 odst. 1 občanského
zákoníku do 90 dnů od převzetí zboží.

6. Je možné do objednávky přidávat zboží po zaplacení objednávky?

Po zaplacení objednávky zboží on–line již není možné do objednávky přidávat další zboží. Musí být
vytvořena nová objednávka.

7. Je na zboží záruka?

Na veškeré zboží je záruka 24 měsíců.

8. Je možné u nás zakoupit i jiné „třeba atypické velikosti”?

Vedle našeho sortimentu našim zákazníkům nabízíme i zakázku. Podle Vašich požadavků ušijeme
jakoukoliv velikost ubrusů, povlaků … sedáky na židle nebo jiné výrobky přímo na míru. Dodací
lhůta u zakázkového šití je od jednoho týdne do 3 týdnů.

9. Jak pravidelně představujete nové kolekce?

Připravujeme kolekce trendové, luxusní, sezónní – jarní, letní, podzimní a v neposlední řadě
vánoční.

10. Jaký by měl být převis u ubrusů?

Měl být pravidelný, na všech stranách stejný. Jako ideální délku převisu doporučujeme našim
zákazníkům 20 cm.

11. Musím vždy platit poštovné?

Ne. Poštovné je zdarma při objednávce nad 2000 Kč vč. DPH.

12. Rád bych měl aktuální informace o vašem zboží, novinkách.

Pak použijte náš newsletter. Naše klienty informujeme o novinkách, slevách nebo výprodejích.

13. Co když se mi objednané zboží nebude líbit?

Máte ze zákona právo do 14 dnů bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy a zboží nám vrátit.
Vrátíme Vám i poštovné, pokud bylo zaplaceno. Lhůtu jsme prodloužili na 30 dnů.

14. Lze ladit více vzorů dohromady, např. kytky a proužky?

Ano, samozřejmě. Většina našich kolekcí je naopak na těchto kombinacích založena. V
jedné kolekci tak můžete najít i více vzorů – kytky, proužky, kostky , které jsou k sobě
vyvzorované a nádherně ladí.

15. Zboží mi ani 3 dny od odeslání nepřišlo. Co mám dělat?

Kontaktujte nás prosím na telefonním čísle 603 597 080

16. Zboží mi bylo doručeno poškozené. Jak postupovat?

Kontaktujte nás prosím na telefonním čísle 603 597 080 Vysvětlíme Vám, jak postupovat.

17. Máte v nabídce dárkové poukazy?

Ano, máme dárkové vouchery různých finančních hodnot. Ideální jako např. svatební dárek.

18. O kolik se výrobky srazí při prvním vyprání?

Sráženlivost materiálu závisí na jeho složení. U výrobků ze 100% bavlny je srážení obecně vyšší,
uvádí se asi 5cm na 1m. V případě směsových materiálů, tam kde je zastoupen polyester, je
sráženlivost menší, asi 3cm na 1m.

19. Co je to tzv.“nešpinivá úprava“ a jak dlouho vydrží při běžném praní?

Jedná se o výrobky s povrchovou úpravou, zabraňující okamžitému vsáknutí tekutiny do látky.
Ubrus stačí pouze setřít. Při běžném ošetřování vydrží apretura na ubrusech až 40 praní.

19. Jakým způsobem textilní výrobky ošetřovat?

Platí, řídit se symboly na etiketě daného výrobku. Doporučujeme prát
výrobky rozložené, ne v přeplněné pračce a za použití vhodného pracího prostředku.
Nevhodné je používání bělidel či odstraňovačů skvrn. Prát při teplotě 30° C.

20. Na jaké stoly a jak se správně používají “šály”?

Běhouny, štoly, šály… Jedná se o úzké pruhy látky, používají se místo středových ubrusů. Také
slouží jako prostírání. Na velké obdélníkové stoly se dávají dva až tři pásy vedle sebe, podle počtu
židlí u stolu. Délka převisu se doporučuje okolo 20 cm. Na menších stolech se běhouny pokládají
středem.